Ogłoszenie wyników przetargu dotyczącego opracowania, wykonania i wydrukowania katalogów handlowych.

 

W przetargu udział wzięło 6 firm spełniających kryteria zapytania ofertowego.

Poniżej publikujemy winiki uzyskanej punktacji poszczególnych firm:

 

SODIUM Hadrian Maszerowski – 100 punktów

Yaycom s.c. – 89 punktów

Big-Print - Łukasz Mosakowski – 88 punktów

Silesia Designers – 81punktów

JOCKER studio sp.j. – 80 punktów

P4T Sp. z o.o. – 77 punktów

 

Dziękujemy za udział w przetargu.

I. ZAMAWIAJĄCY:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna
Ul. Bodycha 97 Reguły
05-820 Piastów

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie udzielane w trybie postępowania ofertowego

(Zasada konkurencyjności)

 

Kod CPV: 22460000-2 , Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki.

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS:

 

W związku z planowanym wystawiennictwem na międzynarodowych targach zabawek w Kielcach i Dubaju zwracam się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na zrealizowanie zamówienia dotyczącego opracowania, wykonania i wydrukowania katalogów handlowych:

 

  1. Dotyczy: opracowanie, wykonanie i wydrukowanie katalogów handlowych na targi Kielce, Dubaj.
  2. Szata graficzna katalogów powinna nawiązywać do kategorii zabawek oraz akcesoriów prezentowanych na targach. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zdjęcia do stron tytułowych katalogów. Wykonawca może dostarczyć tylko takie zdjęcia, do których posiada pełnię autorskich praw majątkowych. Wstępny projekt akceptuje Zamawiający.
  3. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć ok 600 zdjęć do opublikowania w katalogach. Zamawiający udostępnia Wykonawcy wzory oraz namiot bezcieniowy do wykonania zdjęć ok 200 nowych produktów do katalogu. Wymagane sa zdjęcia wysokiej jakości technicznej oraz estetycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia nie spełniających powyższych warunków zdjęć zaproponowanych przez Wykonawcę. Zdjęcia mają być wykonane lustrzanką klasy półprofesjonalnej lub profesjonalnej.
  4. Treść katalogów:

Wraz ze zdjęciami Zamawiający dostarcza Wykonawcy numery katalogowe produktów oraz opisy przeznaczone do publikacji. Produkty firmy przeznaczone do publikacji w katalogu zostaną podzielone na dwie grupy w zależności od wielkości produktu oraz na kategorie asortymentowe:

A)    Łóżeczka turystyczne i leżaczki, Krzesełka dla dziecka, Chodziki, Jeździdełka, Trójkołowce, Pojazdy akumulatorowe, Pojazdy na pedały, Rowery, Hulajnogi, konie na biegunach, Wózki dla lalek.

B)    Akcesoria niemowlęce, Grzechotki i gryzaki, Pozytywki, Zabawki podróżne, Zabawki z wibracją, Karuzelki, Maty edukacyjne, Zabawki edukacyjne, Zabawki pluszowe, Zabawki drewniane.

  1. Ilość: 2 katalogi x 2000szt. Razem 4000szt.
  2. Format katalogów – 180 x 160 mm
  3. Oprawa zeszytowa
  4. Objętość katalogu A – ok 56 stron + okładka
  5. Objętość katalogu B – ok 96 stron + okładka
  6. Strony wewnętrzne powinny być wydrukowane na papierze kredowym 130g.
  7. Okładka powinna być wydrukowana na papierze kredowym 300g + uszlachetnienie w postaci folii matowej i lakieru wybiórczego

 

IV. WYKONAWCA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

Zapytanie ofertowe jest skierowane do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą tj. osób fizycznych, jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, bądź osób prawnych prowadzących działalność gospodarczą (weryfikowane poprzez wgląd do CEIDG/KRS).

 

V. WARUNKI SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU:

  1. Brak możliwości składania ofert częściowych.
  2. Oferty należy składać obligatoryjnie w formie pisemnej.
  3. Czas związania ofertą - do końca terminu jej ważności określonego w zapytaniu ofertowym.
  4. Wykonawca złoży oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do Zamawiającego.
  5. Wnioskodawca złoży oświadczenie o zdolności do wykonania zadania.
  6. Termin ważności oferty nie krótszy niż 10 dni od ostatecznego terminu zakończenia realizacji zamówienia.
  7. Oferty należy składać w języku polskim lub języku angielskim.
  8. Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
  9. Oferty należy składać w PLN z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto.
  1. Termin płatności wystawionego dokumentu księgowego nie może być krótszy niż 7 dni.
  2. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.

 

VI. ZAKRES WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z POSTĘPOWANIA:

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia oświadczeń stanowiących załączniki nr 1 i 2 do zapytania ofertowego.

Pobierz załączniki

 

VII. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Ostateczny termin realizacji zamówienia: Data: 26/10/2016 godz: 15:00 Potwierdzony protokołem odbioru
  2. Termin płatności: 14 dni
  3. Zamawiający musi dysponować potencjałem technicznym, wiedzą i doświadczeniem w realizacji przedmiotów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wymienionego warunku.
  4. Oferta musi obejmować całość zamówienia z transportem wydrukowanych katalogów do siedziby Zamawiającego. Oferty częściowe ani wariantowe nie będą brane pod uwagę.

 

KRYTERIA OCENY OFERTY:

  • W ramach przedmiotowego postępowania będą brane pod uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
  • Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia – 100.
  • Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.

RAZEM:   1 kryterium oceny max. 100 pkt.

Sposób oceny: Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 100 pkt.

Kryterium oceny

Punktacja i waga

Sposób przyznawania punktacji za spełnienia dennego kryterium oceny wniosków

1

Cena

Punktacja od 0 do 100 pkt

Waga 100 %

Oferent podający najniższą cenę (w PLN) uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium.

Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi
w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 100.

K cena - Kryterium cena = (C min / C bof) x 100

C min -   Cena najniższej oferty

C bof -     Cena badanej oferty

 

W przypadku podania wartości ofert w walucie obcej wartość zamówienia będzie przeliczana na złotówki według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

 

Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 100 punktów

 

 

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:            

 

do dnia 05/10/2016, do godz. 15,00

liczy się data wpływu do siedziby firmy adres:

 

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna

Ul. Bodycha 97 Reguły

05-820 Piastów

 

Poprzez dowolną z poniższych form (podpunkty a, b, c)

Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy lub w oryginale pocztą listową/kurierską lub złożyć osobiście:


1.
Poczta tradycyjna (adres do korespondencji):

Adres:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna

Ul. Bodycha 97 Reguły

05-820 Piastów


2. Poczta elektroniczna:

Adres e-mail:

wlodek@babymix.pl


3. Osobiście:

Adres:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna

Ul. Bodycha 97 Reguły

05-820 Piastów

 

IX. WARUNKI PODPISANIA UMOWY:

1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

2. Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy.

3. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent

4. Dopuszcza się umowy warunkowe w przedmiocie zlecenia.

 

X. WARUNKI ZMIANY UMOWY:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).
  3. Dopuszcza się rozwiązanie umowy w przypadku rezygnacji Zamawiającego z udziału w targach lub działania siły wyższej.

 

XI. WARUNKI ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.

 

W przypadku uzyskania dofinansowania wydatek zostanie poniesiony w ramach projektu (Nr wniosku RPMA.03,02,02-14-6355/16) Tytuł projektu: „Rozszerzenie działalności eksportowej firmy Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna, poprzez promocję na międzynarodowych targach branżowych” w ramach programu Działanie 3.2 Internacjonalizacja MŚP; Poddziałanie 3.2.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw.

Zapytanie upubliczniono w siedzibie firmy adres: Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna; Ul. Bodycha 97 Reguły 05-820 Piastów, na jego stronie internetowej www.babymix.pl a także rozesłano mailowo do potencjalnych Wykonawców.

        

                                                                       Zatwierdzamy i zapraszamy do składania ofert.