Ogłoszenie wyników przetargu

W przetargu udział wzięło 7 firm.

Kryteria przetargu spełniło 5 firm.

Poniżej publikujemy wyniki uzyskanej punktacji poszczególnych firm:

 

Republic of Expo Sp. Z o.o. – 100 punktów

AA Studio Kombiko BIS Sp. Z o.o. – 82,66 punktów

TARGI KIELCE S.A. – 48,37 punktów

NEOMESSE Sp. Z o.o. Sp.k. – 42,37 punktów

BWS EXPO Sp. Z o.o. Sp.k. – 36,68 punktów

 

Dziękujemy za udział w przetargu.

   

                                                                    Miejscowość REGUŁY data: 02/12/2017

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna
Ul. Bodycha 97 Reguły
05-820 Piastów

 

II. TRYB ZAMÓWIENIA

Zamówienie będzie udzielane w trybie postępowania ofertowego

(Zasada konkurencyjności)

 

 

Kod CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

 

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I JEGO OPIS:

  1. Dotyczy: KIDS’ TIME 23-25.02.2017 KIELCE
  2. Powierzchnia stoiska – 106m2 stoisko czołowe (11m szerokość x 9m głębokość + 4m szerokość x 2m głębokość)
  3. Zabudowa stoiska – indywidualna nietypowa – projekt i wykonanie
  4. Projekt musi uwzględniać proponowaną powierzchnię wystawienniczą. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzanie zmian do projektu na etapie realizacji zamówienia.

Opis zamówienia:

Konstrukcja drewniana + podesty

Ściany – (Slatwall) + haczyki (220szt.)

Podłoga – wykładzina

Instalacja elektryczna i oświetleniowa (LED)

Zaplecze (lodówka, dyspozytor z wodą, ekspres do kawy, czajnik elektryczny, półki (regał systemowy), wieszak na okrycia wierzchnie, kosz na śmieci)

Lada

Telewizor 50”

Stoły x 3szt.

Krzeseła x 12szt.

Wysokie krzesło (hoker) x 2szt.

Gablota wystawowa

Grafika

Logotypy

Montaż i demontaż

 

IV. WYKONAWCA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:

Zapytanie ofertowe jest skierowane do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą tj. osób fizycznych, jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, bądź osób prawnych prowadzących działalność gospodarczą (weryfikowane poprzez wgląd do CEIDG/KRS).

 

V. WARUNKI SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU:

  1. Brak możliwości składania ofert częściowych.
  2. Oferty należy składać obligatoryjnie w formie pisemnej.
  3. Czas związania ofertą - do końca terminu jej ważności określonego w zapytaniu ofertowym.
  4. Wykonawca złoży oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do Zamawiającego.
  5. Wnioskodawca złoży oświadczenie o zdolności do wykonania zadania.
  6. Termin ważności oferty nie krótszy niż 10 dni od zakończenia targów i/lub innych usług przewidzianych ofertą.
  7. Oferty należy składać w języku polskim lub języku angielskim.
  8. Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
  9. Oferty należy składać w EUR z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto.
  1. Termin płatności wystawionego dokumentu księgowego nie może być krótszy niż 7 dni.
  2. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.

 

VI. ZAKRES WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z POSTĘPOWANIA:

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia oświadczeń stanowiących załączniki nr 1 i 2 do zapytania ofertowego.

 

VII. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

  1. Ostateczny termin realizacji zamówienia: Data: 22/02/2017 godz.: 13:00 Potwierdzony protokołem odbioru
  2. Termin płatności: 14 dni

 

KRYTERIA OCENY OFERTY:  

  • W ramach przedmiotowego postępowania będą brane od uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
  • Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia – 100.
  • Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.

RAZEM:   1 kryterium oceny max. 100 pkt.

Sposób oceny: Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 100 pkt.

Kryterium oceny

Punktacja i waga

Sposób przyznawania punktacji za spełnienia dennego kryterium oceny wniosków

1

Cena

Punktacja od 0 do 100 pkt

Waga 100 %

Oferent podający najniższą cenę (w EUR) uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium.

Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi
w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 100.

K cena - Kryterium cena = (C min / C bof) x 100

C min - Cena najniższej oferty

C bof -   Cena badanej oferty

 

W przypadku podania wartości ofert w walucie obcej wartość zamówienia będzie przeliczana na złotówki według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

 

Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 100 punktów

 

 

 

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:    

 

do dnia 15/12/2016, do godz.15.00

 

liczy się data wpływu do siedziby firmy adres:

Alexis II E. i M Łukasik Sp. Jawna

ul. Bodycha 97

05-820 Piastów

 

Poprzez dowolną z poniższych form (podpunkty a, b, c)

 

Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy lub w oryginale pocztą listową/kurierską lub złożyć osobiście:

 

  1. Poczta tradycyjna (adres do korespondencji):

Adres:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna

Ul. Bodycha 97 Reguły

05-820 Piastów

  1. Poczta elektroniczna:

Adres e-mail:

wlodek@babymix.pl

 

  1. Osobiście:

Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna

Ul. Bodycha 97 Reguły

05-820 Piastów

 

IX. WARUNKI PODPISANIA UMOWY:

1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

2. Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy.

3. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent

4. Dopuszcza się umowy warunkowe w przedmiocie zlecenia.

 

X. WARUNKI ZMIANY UMOWY:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).
  3. Dopuszcza się rozwiązanie umowy w przypadku rezygnacji Zamawiającego z udziału w targach lub działania siły wyższej.

 

XI. WARUNKI ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego. W przypadku uzyskania dofinansowania wydatek zostanie poniesiony w ramach projektu (Nr wniosku RPMA.03,02,02-14-6355/16) Tytuł projektu: „Rozszerzenie działalności eksportowej firmy Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna, poprzez promocję na międzynarodowych targach branżowych” w ramach programu Działanie 3.2 Internacjonalizacja MŚP; Poddziałanie 3.2.2 Internacjonalizacja przedsiębiorstw.

Zapytanie upubliczniono w siedzibie firmy adres: Alexis II E. i M. Łukasik Sp. Jawna; Ul. Bodycha 97 Reguły 05-820 Piastów, na jego stronie internetowej www.babymix.pl a także rozesłano mailowo do potencjalnych Wykonawców.

        

                                                                      

Załączniki:

Załącznik 1

Załącznik 2

Zatwierdzamy i zapraszamy do składania ofert.